Dah lama aku nak buat entry tajuk nih! Finally! Ada jugak bahan akhirnya.
Go to this link, and you'll know what I mean.


MySpace Inbox. You are epic.

Thank you fakyehrempz.tumblr.com for making my day.

I feel you, Patrick.
Although... I won't call them 'rempits'. In my definition (suka hati aku lah aku nak panggil diorang apa, my dictionary ok@yHHh haa ni yang nak start merempit jugak nih), rempit is orang yang bawak motor and buat superman actions tu. Or whatever actions they called. I don't care. Jinjang is more like kitewww pom!! giLe3ww k3ntUnkk! and seumpanya. Sebenarnya I got that 'giLe3ww k3ntUnkk' from the blog, at first I thought that was 'Kiler kentut.' God, life is hard.
Still tak dapat ke? It's gila kentang. Yeah, I know. Like wadehel.
I'm sorry kalau ada buat sesiapa terasa. This is my blog and I'm free to write whatever I want. I just hope kawan kawan I and orang lain learn to spell correctly. Sangat menyakitkan mata lah. And you know what, I dulu pun jinjang jugakkk! Omaigod now come to think about it malulah siakkk! But in my defense, I takdelah teruk sangat. I tended to add 'W' at the end of every word je. (I know! Ugh.) And that's all. Serious. -.-" Okay sekarang sangat malu rasa. And I selalu lah jumpa orang kalau texting ada setengah huruf besar setengah huruf kecik. I selalu wonder macam mana dia type eh? Laju pulak tu. Memang mahir betul jari dia kecik besar kecik besar.
Macam ni.
Hi ROb PAtz whY are YOu So yuMMy?
Okay, type dengan keyboard pun pening jugak. But once before I sangat mahir, you know! Teehee. Kenapa kau boleh jinjang gila dulu? Sebab trend kot. -.-"
And semalam I terpaksa remove sorang kawan kat Facebook kerana kejinjangan beliau. TERpaksa. I can't stand it. And I'm sorry. I really am, but you give me eye-sore. And I hope you can learn to spell correctly. Just saying.
Besides pasal spelling, jinjang jugak boleh diclassifykan as aksi aksi yang tidak perlu ditayangkan pun sebenarnya kat orang ramai, tapi dah dia tak rasa dia jinjang, in fact dia rasa dia cool, so dengan berbesar hati dia mencapap depan orang ramai. Sebagai contoh, seorang lelaki kat dalam tren monorail yang gila ramai orang memang tak boleh nak bergerak memang berhimpit lah kau bau ketiak manusia, lepas tu lagi seminit kau dah nak stesen kau, kau memekak mekak "Eskius me! Eskius me!" dengan muka bajet macho and hensem (memang tak ahh) sengih sengih kat geng geng kau yang pun bajet macho and hensem (memang tak ahh!). And bukan sekali je kau dok "Eskius me! Eskius me!" tu. All the way nak sampai stesen kau tu kau dok memekak. Apa kau buta ke dah memang tak boleh gerak dengan orang ramai macam ni baru balik kerja, tambah stress tau tengok muka kau and dengar kau memekak mekak. Nampak sangat kau jakun tak pernah naik monorail. -.-"
And please,
it's "EXcuse me!", not "ESkius me."
They seriously need to go to spelling class.
I nak touch other areas pasal jinjang lagi, contoh macam etika berpakaian and taste in music and song choices. Tapi takpelah, itu hak individu kan. This is free country. You can do whatever you want.
In fact, semua yang I cakap kat atas tadi tu pun tak bermaksud menghina atau mengutuk sesiapa. I'm just saying what I feel. Pada saya siapa suka lagu Tokio Hotel tu pun agak jinjang. But what the heck, saya suka lagu Bruno Mars, maybe saya pun jinjang jugak?
And saya respect jugak diorang ni. Life diorang penuh dengan art. Diorang kreatif. So let them be. And I want to emphasize that tiada unsur sarcasm kat ayat di perenggan ini. :)
And, if any of you readers feel uncomfortable with this post, you're free to click the X button above. No offense taken. :)
***
Tukar tajuk sekarang.
Bruno Mars - Marry You
It’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.
Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.
Well I know this little chapel on the boulevard we can go,
No one will know,
Come on girl.
Who cares if we’re trashed got a pocket full of cash we can blow,
Shots of patron,
And it’s on girl.
Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.
Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.
Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.
I’ll go get a ring let the choir bells sing like oooh,
So whatcha wanna do?
Let’s just run girl.
If we wake up and you wanna break up that’s cool.
No, I won’t blame you;
It was fun girl.
Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.
Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.
Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.
Just say I do,
Tell me right now baby,
Tell me right now baby. x2
Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.
Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.
JINJANG TAK JINJANG TAK?
No comments:
Post a Comment